Az Intézet által kiadott könyvek

  • Szakály Zoltán — Szente Viktória: Agrártermékek közvetlen értékesítése, marketingje. Szaktudás Kiadó Ház Zrt. 2012.
  • Szakály Zoltán — Polereczki Zsolt: Marketing Activity of Hungarian SMEs working in the Food Industry: Focusing on the dairy and meat processing industries. Lambert Academic Publishing, 2012.
  • Szakály Zoltán: Táplálkozásmarketing, Mezőgazda Kiadó, 2011.
  • Szakály Zoltán — Pallóné Kisérdi Imola — Nábrádi András: Marketing a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán. Kaposvári Egyetem GTK, 2010.

Frissítés dátuma: 2019.01.10.


Tisztelt Felhasználó!

 

A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napjától kötelezően alkalmazandó Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ

A tájékoztatót megismertem.