Marketing és Kereskedelem Intézet

  Főbb kutatási területei Főbb oktatott tárgyai
Prof. Dr. Szakály Zoltán
  • felelős marketing
  • innováció és marketing
  • közösségi agrármarketing
  • élelmiszerfogyasztói magatartás
  • táplálkozásmarketing
  • funkcionális élelmiszerek marketingje
  • Marketing alapjai
  • Marketing menedzsment
  • Élelmiszergazdasági marketing
Prof. Dr. Lehota József
  • az élelmiszerfogyasztói magatartás, különös tekintettel az észlelt fogyasztói kockázatokra
  • az élelmiszergazdasági vállalatok szervezeti piaci magatartása,
  • a fenntarthatósági élelmiszergazdasági marketing
  • Marketing menedzsment
Dr. Polereczki zsolt
  • a hazai élelmiszeriparban működő kis- és középvállalkozások marketingtevékenységének, piacorientációjának valamint innovációs tevékenységének vizsgálata
  • az élelmiszerfogyasztói magatartás trendek elemzése
  • Marketingtervezés és – elemzés
  • Marketing
Dr. Csapóné Dr. Riskó Tünde
  • (felső) oktatás - munkaerőpiac kapcsolata
  • tudatos/ felelős/ fenntartható fogyasztás
  • vállalatok társadalmi felelősségvállalása
  • külkereskedelem
  • Nemzetközi üzleti kapcsolatok
  • Külkereskedelmi technika
  • A CSR alapjai
  • Kereskedelem etikája
  • CSR a gyakorlatban
  • Business Etiquette and Protocol
Dr. Hernádi László
  • üzleti tervezés és kontrolling a kisvállalatoknál
  • menedzsment folyamatának elmélete és gyakorlata
  • marketing stratégia
  • Árpolitika a marketingben
  • Kereskedelmi áruismeret
  • Kereskedelemtan és tőzsdeismeretek
  • Kis- és közepes vállalkozások menedzsmentje
Dr. Kontor Enikő
  • a kis- és középvál¬lalkozások piacorientációja, marketing tevékenysége
  • a márkaérték-menedzsment, és a fogyasztói magatartás egyes kérdéskörei
  • egészségügyi marketing, élelmiszermarketing
  • Fogyasztói magatartás
  • Marketing
  • Marketing menedzsment
Dr. Kiss Marietta
  • a jóléti államok krízise és reformja
  • a személyiség és a képességek szerepe az egyetemi sikerességben
  • az információs aszim¬metria szerepe a felsőoktatási marketingben
  • az organikus címke szerepe a fogyasztói magatartásban
  • Szolgáltatásmarketing
  • Település és térségmarketing
  • Marketing
  • Haladó nemzetközi marketing
  • Nemzetközi marketing
  • Marketing menedzsment
Dr. Soós Mihály
  • az élelmiszer-fogyasztói magatartás és a testtömeg-menedzselés összefüggéseinek vizsgálata
  • Marketingkutatás
  • Marketingkommunikáció
  • Marketing alapjai
  • Termék- és márkamenedzsment
Nábrádi Zsófia Ildikó
  • marketing és pszichológia
  • Autogén tréning
  • Marketing alapjai szeminárium
Fehér András
  • az online marketing megítélése és lehetőségei a hazai élelmiszergazdaságban, különös tekintettel a tej - és hússzektorra
  • Online marketing
  • Marketing menedzsment szeminárium
  • Marketing alapjai
Bakosné Kiss Virág
  • tudatos fogyasztás (egészségtudatosság, környezettudatosság)
  • az ifjúságkutatások és a marketing összekapcsolásának lehetőségei az élelmiszer fogyasztói magatartásban
  • Marketing alapjai
  • Marketingtervezés és – elemzés szemináriumok
Szűcs Imre
  • a közösségi marketing alapú rövid ellátási láncok
  • Marketing alapjai szemináriumok

Frissítés dátuma: 2019.01.10.


Tisztelt Felhasználó!

 

A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napjától kötelezően alkalmazandó Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ

A tájékoztatót megismertem.