Táplálkozásmarketing folyóirat

Táplálkozásmarketing Fejléckép kicsi

Aktuális szám: III. évfolyam, 1. szám, 2016. (tartalom lent található meg)

ARCHÍVUM

A folyóiratról:

A Táplálkozásmarketing című tudományos folyóiratot 2014 szeptemberében hozta létre a Marketing és Kereskedelem Intézet azzal a céllal, hogy az élelmiszer- és táplálkozásmarketing diszciplína kutatóinak tudományos munkássága széles publicitást kapjon. A nemzetközi népszerűsítést az összefoglalók, a táblázatok és az ábrák angol nyelvű változatai segítik.

A folyóirat lektorált és mindenben megfelel az előírásoknak, így a lap strukturális felépítése és követelményrendszere követi a nemzetközi standardokat.

Az új tudományos folyóirat szerkesztőbizottságát és tudományos bizottságát úgy állítottuk össze, hogy abban egyrészt operatív (lapszerkesztési), másrészt tudományosan elismert szakemberek egyaránt részt vegyenek.

A Táplálkozásmarketing című lap kiemelt szerepet szán a Debreceni Egyetemen, és kiemelten a Gazdaságtudományi Karon publikált élelmiszer- és táplálkozásmarketing témájú közleményeknek.

IMPRESSZUM

Szerkesztőbizottság

Főszerkesztő: Szakály Zoltán (C.Sc.), Debreceni Egyetem

Főszerkesztő-helyettesek:Szente Viktória (Ph.D.), Kaposvári Egyetem; Pető Károly (C.Sc.), Debreceni Egyetem

Szerkesztők: Balogh Péter (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Berke Szilárd (Ph.D.), Kaposvári Egyetem; Csapóné Riskó Tünde (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Hernádi László (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Huszka Péter (Ph.D.), Széchenyi István Egyetem; Keller Beáta (M.Sc.), Pécsi Milker Élelmiszertudományi Kft.; Kiss Marietta (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Kontor Enikő (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Kovács Sándor (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Lugasi Andrea (Ph.D.), Budapesti Gazdasági Főiskola; Oláh Judit (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Polereczki Zsolt (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Prokisch József (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Soós Mihály (Ph.D.), Debreceni Egyetem

Junior szerkesztők: Fehér András (M.Sc.), Debreceni Egyetem; Illés-Tóth Marianna (M.Sc), Debreceni Egyetem; Jasák Helga (M.Sc.), Debreceni Egyetem; Kiss Virág Ágnes (M.Sc.), Debreceni Egyetem; Kovács Bence (BA), Debreceni Egyetem; Nábrádi Zsófia (M.Sc.), Debreceni Egyetem; Papp-Bata Ágnes (M.Sc.), Debreceni Egyetem; Szűcs Imre (M.Sc.), Debreceni Egyetem; Tóth Eszter (M.Sc.), Debreceni Egyetem

Tiszteletbeli szerkesztőbizottság: Berényi Ervin (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Csiki Zoltán (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Győri Zoltán (D.Sc.), Debreceni Egyetem; Jávor András (C.Sc.), Debreceni Egyetem; Komlósi István (D.Sc.), Debreceni Egyetem; Lehota József (D.Sc.), Szent István Egyetem; Nagy János (D.Sc.), Debreceni Egyetem; Nábrádi András (C.Sc.), Debreceni Egyetem; Popp József (D.Sc.), Debreceni Egyetem; Szilvássy Zoltán (D.Sc.), Debreceni Egyetem; Totth Gedeon (C.Sc.), Budapest Gazdasági Főiskola; Törőcsik Mária (C.Sc.), Pécsi Tudományegyetem

Felelős kiadó

Pető Károly

dékán

Szerkesztőség címe

Levélcím: Debreceni Egyetem, 4032 Debrecen, Böszörményi út 138.

Telefon: +36 (06) 52 526-951

Információ

Kontakt személy: Fehér András

Levélcím: Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet,

4032 Debrecen, Böszörményi út 138.

E-mail: Ez az ímélcím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Szerzői Információs Csomag

Rövidített formai követelmények

JEL Classification System


III. évfolyam, 2. szám, 2016.

TARTALOM

Lehota József – Gyenge Balázs – Komáromi Nándor – Lehota Zsuzsa – Rácz Georgina – Horváth Ádám – Könyves Erika – Törőné Dunay Anna

A vendégelégedettség/elégedetlenség és panaszkezelés a magyar házon kívüli étkezési szektorban

(Consumer Satisfaction/Dissatisfaction and Handling of Complaints in Out of Home Eating Sector)


Soós Mihály – Kovács Bence – Szakály Zoltán

A viselkedésváltozás szintjei a testtömeg-menedzselés folyamatában – élelmiszerfogyasztás és fizikai aktivitás

(Levels of Behaviour Change in the Course of Body Mass Management – Food Consumption and Physical Activity)


Szűcs Róbert Sándor

A fogyasztók életútja a szlogenek világában

(The Lifecycle of Consumers in the World of Slogans)


Kiss Virág Ágnes – Kovács Sándor – Szakály Zoltán

A fenntartható fejlődés értékei és az egészségtudatos életstílus elemzése középiskolás diákok körében

(Analysis of the Values of Sustainable Development and the Health Conscious Lifestyle Among Secondary School Students)


Tari Katalin – Lehota József – Komáromi Nándor

Élelmiszerekkel kapcsolatos kockázatok csökkentésére irányuló magatartásformák vizsgálata

(Research of Risk Reductive Behaviours Related to Food Products)


Vida Viktória – Szűcs István

Társadalmi-kulturális kérdések és a tradíciók szerepe a sertéshúsfogyasztásban

(The Role of Socio-Cultural Issues and Traditions Regarding Pork Consumption)


Kandikó József

Sikeres kisvállalkozás – eredményes marketing? Kisvállalati esélyek az élelmiszerpiacon

(Successful Small Business – Effective Marketing? Prospects on the Food Market for a Small Company)

Táplálkozásmarketing folyóirat

Táplálkozásmarketing Borítókép

Apstract folyóirat

APSTRACT
 

Competitio folyóirat

Borito 2-208x300
 

Kapcsolat

Cím:  4032 Debrecen, Böszörményi út 138. 
Levelezési cím: 4002 Debrecen. Pf.: 400
Dékáni Hivatal tel.: (+36 52)-508-304
Tanulmányi Osztály tel.: (+36 52)-508-312,
(+36 52)-508-475
Website: www.econ.unideb.hu
Email: Ez az ímélcím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.