Táplálkozásmarketing folyóirat

Táplálkozásmarketing Fejléckép kicsi

Aktuális szám: III. évfolyam, 1. szám, 2016. (tartalom lent található meg)

ARCHÍVUM

A folyóiratról:

A Táplálkozásmarketing című tudományos folyóiratot 2014 szeptemberében hozta létre a Marketing és Kereskedelem Intézet azzal a céllal, hogy az élelmiszer- és táplálkozásmarketing diszciplína kutatóinak tudományos munkássága széles publicitást kapjon. A nemzetközi népszerűsítést az összefoglalók, a táblázatok és az ábrák angol nyelvű változatai segítik.

A folyóirat lektorált és mindenben megfelel az előírásoknak, így a lap strukturális felépítése és követelményrendszere követi a nemzetközi standardokat.

Az új tudományos folyóirat szerkesztőbizottságát és tudományos bizottságát úgy állítottuk össze, hogy abban egyrészt operatív (lapszerkesztési), másrészt tudományosan elismert szakemberek egyaránt részt vegyenek.

A Táplálkozásmarketing című lap kiemelt szerepet szán a Debreceni Egyetemen, és kiemelten a Gazdaságtudományi Karon publikált élelmiszer- és táplálkozásmarketing témájú közleményeknek.

IMPRESSZUM

Szerkesztőbizottság

Főszerkesztő: Szakály Zoltán (C.Sc.), Debreceni Egyetem

Főszerkesztő-helyettesek: Szente Viktória (Ph.D.), Kaposvári Egyetem; Pető Károly (Ph.D.), Debreceni Egyetem

Szerkesztők: Balogh Péter (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Berke Szilárd (Ph.D.), Kaposvári Egyetem; Csapóné Riskó Tünde (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Hernádi László (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Huszka Péter (Ph.D.), Széchenyi István Egyetem; Keller Beáta (M.Sc.), Pécsi Milker Élelmiszertudományi Kft.; Kiss Marietta (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Kontor Enikő (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Kovács Sándor (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Lugasi Andrea (Ph.D.), Budapesti Gazdasági Főiskola; Oláh Judit (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Polereczki Zsolt (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Prokisch József (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Soós Mihály (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Szabóné Pataky Eszter (Ph.D.), Debreceni Egyetem

Junior szerkesztők: Fehér András (M.Sc.), Debreceni Egyetem; Illés-Tóth Marianna (M.Sc), Debreceni Egyetem; Jasák Helga (M.Sc.), Debreceni Egyetem; Kiss Virág Ágnes (M.Sc.), Debreceni Egyetem; Kovács Bence (BA), Debreceni Egyetem; Nábrádi Zsófia (M.Sc.), Debreceni Egyetem; Papp-Bata Ágnes (M.Sc.), Debreceni Egyetem; Szűcs Imre (M.Sc.), Debreceni Egyetem; Tóth Eszter (M.Sc.), Debreceni Egyetem

Tiszteletbeli szerkesztőbizottság: Berényi Ervin (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Csiki Zoltán (Ph.D.), Debreceni Egyetem; Győri Zoltán (D.Sc.), Debreceni Egyetem; Jávor András (C.Sc.), Debreceni Egyetem; Komlósi István (D.Sc.), Debreceni Egyetem; Lehota József (D.Sc.), Szent István Egyetem; Nagy János (D.Sc.), Debreceni Egyetem; Nábrádi András (C.Sc.), Debreceni Egyetem; Popp József (D.Sc.), Debreceni Egyetem; Szilvássy Zoltán (D.Sc.), Debreceni Egyetem; Totth Gedeon (Ph.D.), Budapest Gazdasági Főiskola; Törőcsik Mária (C.Sc.), Pécsi Tudományegyetem

Felelős kiadó

Pető Károly

dékán

Szerkesztőség címe

Levélcím: Debreceni Egyetem, 4032 Debrecen, Böszörményi út 138.

Telefon: +36 (06) 52 508-444

Információ

Kontakt személy: Fehér András

Levélcím: Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet,

4032 Debrecen, Böszörményi út 138.

E-mail: Ez az ímélcím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Szerzői Információs Csomag

Rövidített formai követelmények

JEL Classification System


III. évfolyam, 1. szám, 2016.

 

TARTALOM

Keller Veronika – Dernóczy-Polyák Adrienn – Ercsey Ida:

A háromfaktoros evési kérdőív alkalmazási lehetőségei a marketingkutatásban – Nem és generációk közötti eltérések

(Adaptation Possibilities of the Three Factor Eating Questionnaire in the Field of Marketing Research – Differences Based on Gender and Generation)

Szűcs István – Tikász Ildikó Edit – Karnai Laura – Stündl László:

Füstölt barramundi filé termékek hazai fogyasztói megítélésének vizsgálata

(Testing for Consumer Preferences of Smoked Asian Sea Bass (Barramundi) Filet Products in Hungary)

Formánková, Sylvie – Chládková, Helena – Beránková, Anita:

Organic Production as a Key for Sustainable Development in Wine Industry in the Czech Republic

Kristóf Erzsébet – Harangi-Rákos Mónika:

A 2009. évi pénzügyi és gazdasági válság hatása az élelmiszer-kiskereskedelemre a fogyasztói bizalom tükrében – Javuló trendek, ébredező fogyasztói bizalom

(Impact of the Financial and Economic Crisis of 2009 on the Hungarian Food Retail Sector in the Light of Consumer Confidence – Improving Trends, Increasing Consumer Confidence)

Kiss Marietta – Kontor Enikő – Kun András István:

Az organikuscímke-hatás a marketing irodalomban – Imázstranszfer, haló-hatás és jelzés

(The Organic Label Effect in Marketing Literature – Image Transfer, Haló Effect and Signaling)

Soós Gabriella:

A termékinformáció fogyasztói magatartást befolyásoló hatása az élelmiszervásárlás során

(The Effect of Products Information on the Consumer Behaviour in the Course of Food Purchase)

Táplálkozásmarketing folyóirat

Táplálkozásmarketing Borítókép

Apstract folyóirat

APSTRACT
 

Competitio folyóirat

Borito 2-208x300
 

Kapcsolat

Cím:  4032 Debrecen, Böszörményi út 138. 
Levelezési cím: 4002 Debrecen. Pf.: 400
Dékáni Hivatal tel.: (+36 52)-508-304
Tanulmányi Osztály tel.: (+36 52)-508-312,
(+36 52)-508-475
Website: www.econ.unideb.hu
Email: Ez az ímélcím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.