Marketing és Kereskedelem Intézet

A Marketing és Kereskedelem Intézet a Gazdaságtudományi Kar egyik legfiatalabb szervezeti egysége, amely 2013. július 1-vel alakult meg. Az Intézet a Gazdaságtudományi Kar keretén belül, mint önálló oktatási és tudományos szervezeti egység működik. A Marketing és Kereskedelem Intézet küldetése olyan magas szintű oktatási, tudományos, szolgáltató és tehetséggondozó tevékenység ellátása, amely megfelel a nemzetközi és a hazai szakmai elvárásoknak. Kutatási tapasztalatainkat folyamatosan beépítjük az oktatási tematikába, törekedve a kutatási és oktatási program minél szorosabb összekapcsolására. Az Intézet valamennyi munkatársa elkötelezett a minőségi munkavégzés iránt, és elhivatott abban, hogy magas szinten készítse fel a hallgatókat az elméleti és a gyakorlati feladatokra. Az Intézetünk Facebook oldala ide kattintva elérhető

A Marketing és Kereskedelem Intézet vezetője

Tanszékek

  • Kereskedelem Tanszék
  • Marketing Tanszék

Munkatársaink

Bővebb információ a munkatársakról. (Főbb kutatási területek, főbb oktatott tárgyak)

Egyéb információk

 

Frissítés dátuma: 2017.07.04.


v1.0-alpha95